»Država bi morala ustvarjati za otroke pogoje enakih možnosti, dostopnosti, že v vrtcu, predvsem pa v osnovni šoli in naprej. Morala bi jih podpreti, omogočati zdrav razvoj in jih vključevati v dejavnosti, kjer lahko okrepijo svoja močna področja in uresničijo želje po izobrazbi.«
»Otrok je imel zanemarjeno zobovje, ogrožen je bil tudi njegov zdrav razvoj.«
»Šola bi pa morala dajati enake možnosti za gibalni razvoj vsem, država bi to morala zagotoviti skozi šolski prostor. Če otroci ne bodo gibalno zmogljivi, bodo manj učinkoviti državljani, kar bo državo veliko stalo skozi produktivnost, zdravstveni sistem …«
»V Sloveniji je na tisoče družin, v katerih razmere in odnosi niso spodbudni in s pogosto tudi neprimerni za zdrav razvoj otrok.«
»Če bi lahko otroke zdravili že v predsimptomatski fazi, torej ko bolezen še ni pokazala bolezenskih znakov, bi se ti otroci v teoriji lahko razvijali kot popolnoma zdravi sovrstniki.«
»Otrok je živel v neprimernih razmerah, saj so bila v hiši prepovedana mamila, do katerih je imel dostop. Otrok je imel zanemarjeno zobovje, ogrožen je bil tudi njegov zdrav razvoj.«
»Otrokom rečemo, da kot si vsak večer umijejo zobe, da jih bodo dolgo ohranili zdrave, tako morajo ob tem vzeti še zdravilo za DH, da bodo zdrave ostale njihove žile.«
»Politika mora izobraževanje postaviti v strateški položaj razvoja naše države.«
»Zdravje ni zgolj negativen test na covid, ampak tudi zdravo okolje za razvoj psihosocialnih veščin. Mimika obraza otrokom pove več kot tisoč besed. Vse to bi radi otrokom odvzeli.«
»Naj v šole in vrtce pripeljejo le zdrave otroke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju